


NOWE PODEJŚCIE
Ludzie spędzają w sieci i social mediach coraz więcej czasu. Wykorzystaj to i zbuduj społeczność wokół Twojej marki. Portale społecznościowe, pomogą Ci w łatwy sposób kontaktować się z klientami przez Twój profil. Media to ogromny rynek, który pozwoli Ci pozyskać wielu nowych zainteresowanych.
Niezliczeni konsumenci
25900000 osób w Polsce
Liczby nie kłamią. Rynek internetowy i social media jest ogromny. To tu najłatwiej pozyskać nowych klientów. Dzięki regularnym publikacjom i aktywności na Twoich profilach pokażesz, że Twój biznes stale się rozwija. Dobre wrażenie, jakie zrobisz na klientach w sieci pozwoli Ci w względnie łatwy sposób przekuć je w widoczny wzrost sprzedaży. Zbuduj wizerunek silnej i godnej zaufania marki razem z nami!
co ZYSKASZ ?

Magnes na klientów
Ludzie spędzają w social mediach mnóstwo czasu. Wykorzystaj to i spraw, że trafią na Twój profil i skorzystają z Twoich usług.

Nowe grupy odbiorców
Social media to ogromny rynek w którym o wiele prościej jest dotrzeć do nowych grup klientów. Dzięki social media możesz pozyskać z niego nowych klientów.

Stała relacja
Kontakt z klientem wymaga stałej pielęgnacji. By go pozyskać, warto publikować regularnie.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Kto korzysta z portali społecznościowych?
Według danych aż 25,9 mln osób w Polsce aktywnie korzysta z social mediów. Trudno znaleźć lepsze miejsce do promocji Twoego biznesu.
Dlaczego Social Media są takie ważne?
W mediach możesz stworzyć silny i godny zaufania wizerunek firmy. Dodatkowo media są świetnym miejscem do komunikacji z klientem.
Ile trwa takie działanie?
Najlepiej regularnie dodawać nowe treści, by utrzymywać stałe relacje z klientem. Ten typ marketingu ma charakter ciągły, im dłużej pozostajesz w kontakcie z klientem przez social media, tym Twoje wyniki bardziej rosną.
Który portal wybrać?
Najwięcej użytkowników jest na takich portalach jak Facebook i Instagram. To tam najłatwiej pozyskać nowych odbiorców skłonnych do inwestycji w Twoje usługi.
Co należy publikować na firmowych kontach w internecie?
Najlepiej publikować najważniejsze aktualności dotyczące Twojego biznesu, by klienci byli informowani o wszystkim na bieżąco.
